Tips & tricks

Over deze website...

Welkom op de website van SV Heumen. Deze website is met ingang van het seizoen 2017/2018 geheel vernieuwd. Op deze pagina geven we je graag uitleg over de informatie die je hier kan vinden en welke mogelijkheden de website jou biedt.

Infobalk rechts
Programma's, uitslagen en standen
Wedstrijdverslagen en foto's eigen team plaatsen
Clubnieuws op de homepage

Infobalk rechts

Helemaal rechts op de Homepage vindt je de 'infobalk'. Standaard worden hier Sponsorkliks én de laatste uitslag en de volgende wedstrijd van jouw favoriete team weergegeven.

Je kunt deze infobalk ook zelf aanpassen. Zo kun je ervoor kiezen de laatste uitslag en volgende wedstrijd van je eigen favoriete team weer te laten geven. Je doet dit door in het betreffende infobalkitem te kiezen voor 'wijzig team'.

Daarnaast kan je helemaal onderaan ook op de knop 'infobalk wijzigen' klikken. Er verschijnt dan een menu met items die je ook in je persoonlijke infobalk kunt weergeven. Bijvoorbeeld het laatste wedstrijdverslag, de laatste foto's of zelfs het actuele weerbericht. Met het kruisje in de titel van ieder item kan je het ook weer verwijderen uit jouw infobalk.

Je kan de volgorde van de items wijzigigen door met je muis op de menubalk van het item te gaan staan, de linkermuisbutton in te drukken (vasthouden) en het item vervolgens omhoog of omlaag te slepen.

De website zal de nieuwe instellingen opslaan op de computer die je hiervoor gebruikt hebt.

Programma's, uitslagen en standen

Je vindt op deze website altijd de actuele programma's, uitslagen en standen van de officiële KNVB (voetbal) en KNKV (korfbal) wedstrijden. Je vindt bovendien actuele informatie over uitslagen en stand van tegenstanders; leuk om analyses te maken van de kans op winst bij een geplande wedstrijd.

Onder het menu 'Programma en Uitslagen' vindt je het programma van alle teams van SV Heumen. Zo zie je bijvoorbeeld in één oogopslag wie er thuis speelt, wie er afgelopen weekend gewonnen hebben, etc.

Daarnaast vindt je onder het menu 'Teams' het programma en uitslagen van je favoriete team van SV Heumen. Hier vindt je ook de teambeschrijving, foto's en eventueel wedstrijdverslagen.

Wedstrijdverslagen en foto's eigen team plaatsen

Het is mogelijk om het website-gedeelte van je eigen team zelf te onderhouden. Graag zelfs! Bijvoorbeeld om hier wedstrijdverslagen en zelfs foto's op te zetten.  Hiervoor moet je autorisatie krijgen van de websitebeheerder.  Je kan hiervoor een e-mail sturen naar [email protected] Eventueel kan een van onze webmasters je ook kort uitleg geven.

Let op: Indien een ouder, speler of supporter dit graag voor zijn of haar favoriete team wil verzorgen moet hij/zij dit via de leider aanvragen.

Het is slechts beperkt mogelijk om zelf grotere aantallen multimedia als foto's en filmpjes op je teamsite op de SV Heumen website te plaatsen. Wanneer je je fotoalbum of filmpje toch wilt delen via www.svheumen.nl dan kan je dat doen door op je teampagina een hyperlink naar bijvoorbeeld je eigen facebook-pagina, Youtube-kanaal of Picasa te plaatsen.

Clubnieuws op de homepage

Heb je leuk nieuws dat je graag wilt delen met andere bezoekers van SV Heumen? Bijvoorbeeld nieuwe foto's op je Facebook-pagina of een artikel in de krant dat je graag wilt delen? Dan kunnen we dat als bericht op de homepage van www.svheumen.nl plaatsen.

Stuur hiervoor een e-mail naar de websitebeheerdeer [email protected]. Lever een kant-en-klare nieuwstekst aan, of vermeld duidelijk de URL waar het nieuwtje op internet beschikbaar is. Jouw item wordt dan op de homepage weergegeven in het blok Laatste Nieuws.