Spelregels

Spelregels inhoud plaatsen

SV Heumen juicht het toe dat leden en vrijwilligers bijdragen aan de inhoud van deze website door het plaatsen van bijvoorbeeld wedstrijdverslagen of reacties. Aan het plaatsen van een bijdrage zijn wel een aantal spelregels verbonden die ervoor moeten zorgen dat het voor iedereen leuk blijft. Indien je bijdrage niet aan deze regels voldoet kan de webmaster deze verwijderen.

Open vizier

Onderteken je bijdrage met je echte voor- en achternaam. Besef dat je bijdrage tot in lengte van dagen op internet toegankelijk blijft.

Niet discrimineren

Het is niet toegestaan iemands levensovertuiging, geloof, etniciteit of seksuele geaardheid op grievende wijze te betrekken in een bijdrage.

Geen geweld

Dreigen met of oproepen tot geweld is niet toegestaan. Ook niet ‘voor de grap’.

Geen smaad en/of laster

Het zwartmaken van personen berokkent hen schade, en leidt af van waar het om gaat: samen genieten van voetbal. Smaad of laster is daarom niet toegestaan.

Niet vloeken en beledigen

De emoties mogen best oplopen en geuit worden, maar vloeken, schelden of beledigen is niet toegestaan.

Niet trollen.

Het is niet toegestaan om doelbewust provocerende berichten achter te laten om zo andere bijdragers emotionele reacties te ontlokken. Gebruik altijd je echte naam en nooit de naam van een ander.