Bezoek de wedstrijd NEC - Jong AZ

5 oktober 2018 16:15

Op zondag 04 november speelt NEC tegen Jong AZ om 14.30 uur.

Op zondag 04 november wordt de wedstrijd NEC tegen Jong AZ gespeeld vanaf 14.30 uur in het Goffertstadion in Nijmegen.

Voor de wedstrijd staan er 18 vlaggenwapperaars, dit zijn deze keer jeugdleden van onze eigen vereniging SV Heumen Voetbal-Korfbal.

Iedereen die NEC én SV Heumen Voetbal-Korfbal een warm hart toe dragen kunnen voor die wedstrijd goedkoper kaarten bestellen via de onderstaande link.

De kaarten kosten 7,50 per stuk, en per kaartje krijgt SV Heumen Voetbal-Korfbal er 1,50 voor terug.

De link om kaarten te bestellen is de volgende:

Als je kaarten besteld via de telefoon krijg je geen vak in beeld, het advies is dus om kaarten te bestellen via de computer of laptop.

De kaarten voor de roze stoelen zijn te bestellen.