Gelijkspel !

SCE 1 (zon)

24 november 2013 14:30

De wedstrijd begint een kwartier later i.v.m. de scheidsrechter die niet wist dat hij moest fluiten. De eerste fase is voor SCE dat naar 12 minuten op voorsprong komt. Na een vrije trap scoort Nick Sanders 0-1. In de 16de minuut wordt een vrije trap van Ferdi Roelofs ingeschoten door Nick Bos 1-1.

De wedstrijd gaat gelijk op, totdat Harry van Lent knap binnen schiet 2-1 in de 21ste minuut.

Dan volgt een fase waarin beide partijen veel bal verlies leiden. En in de 38ste minuut scoort SCE de gelijkmaker naar vermeend buiten spel waarbij de vlagger Robbie Poos van SV Heumen de vlag neer legt en Erik Poos de vlag overneemt. De ruststand is 2-2.

Na rust is SCE de betere ploeg maar krijgt weinig kansen. SV Heumen wisselt in de 65ste minuut Bas Awater voor Huub Spanjaards. Ferdi Roelofs schiet de bal net over en SCE speelt vooral op de counter. Volgende wissel SV Heumen Johan Onderstal voor Nick Bos. SCE en SV Heumen krijgen nog wat kansjes maar het is Ferdi Roelofs in de laatste minuut de grootste kans krijgt maar de keeper van SCE redt knap. Eindstand 2-2.

Volgende week speelt SV Heumen uit tegen AVIOS aanvang 14.30 uur.